14-9-2017

Wedstrijdverslag Heren1

Beste supporters,

De eerste wedstrijd van het seizoen zit er op. In het hoge noorden wonnen we met 1-4 van Groningen Heren 1. Volgende week spelen we de eerste thuis wedstrijd. Laren komt dan op bezoek en dat belooft gelijk een mooie pot te worden. Dat jullie niet allemaal zijn afgereist naar Groningen begrijpen we natuurlijk, maar zondag a.s. zien we jullie graag om 14.45 uur langs de lijn op Vic!

Leuk om te weten: Romeo Pace, Bart Nelck, Coen Verdoorn, Gijs van Benten en Charlie Stubbings maakten vandaag hun debuut voor het Eerste. Bart wist zijn debuut nog mooier te maken door de 3-1 binnen te pushen!

Groningen H1 - Victoria H1: 0-1 Frederik Groenland; 0-2 Thijs van der Kamp (sc); 1-3 Bart Nelck (sc); 1-4 Thijs van der Kamp (sb)