25-10-2017

MOP - Victoria

Lieve fans,

Deze week stond een wedstrijd in Vught op het programma. Na een uurtje rijden kwamen we aan op het terrein van MOP. Degradanten uit de Hoofdklasse zijn altijd zware potjes, maar we waren gebrand om te winnen. Na 2 keer gelijk was er maar 1 ding wat ons te doen stond: 3 punten naar Kralingen meenemen.

We begonnen de eerste 10 minuten goed aan de wedstrijd met kansen op de 0-1. Helaas lukte het niet om gelijk te scoren. Na de eerste 10 minuten zwakte het was af en viel het tegendoelpunt, en tot overmaat van ramp niet veel later de 2-0. Toch wisten wij dat we deze scoren makkelijk konden omdraaien, dit kunstje hebben we al vaker gedaan.
2e helft kregen we strafcorner na strafcorner, helaas kregen wij het niet voor elkaar om te scoren. Door een strafcorner tegen werd het 3-0 en was de wedstrijd beslist. Gelukkig hebben we wel nog 1 doelstelling gehaald.Wij moesten van Gijs minimaal 4 corners halen. Met 8 corners op de teller is dat zeker gelukt.

Er is nog genoeg om aan te werken deze week en we zullen hard trainen om de punten te pakken tegen HBS op ons eigen veldje as. zondag om 12:45 uur. Daar hebben we jullie support hard bij nodig, dus zet jezelf op aanwezig voor ons event!

Liefs,
Dames 1