19-4-2018

Wedstrijdverslag MOP thuis

Lieve fans,

Na een derby week tegen Leonidas en HCR speelden wij afgelopen zondag de belangrijke thuis wedstrijd tegen MOP.

In onze poule is momenteel elke wedstrijd voor ons een finale. In de heen wedstrijd hadden we helaas 0-3 verloren dus waren we allemaal gebrand om deze week wel een goede pot neer te zetten. De hele week fel getraind, video’s aandachtig bekeken en vroeg naar bed gegaan, zorgden ervoor dat we zondag vol goede moed aan de wedstrijd begonnen. Of zoals de vriend van Daphne aangaf ‘’MOP the floor with them’’.

Goed begin is het halve werk en zo gingen wij dan ook de wedstrijd in. Tikkie takkie tussen de zones zorgden ervoor dat we maar liefst 3-0(!) voor stonden na slechts 11 minuten spelen. Echte teamgoals met Daffie, Jan en Floks als eindstation. Op dat moment roken we bloed waardoor we door knalden met leuke combinaties. Dit resulteerde uiteindelijk in een 5-0 ruststand door 2 goals van Daffie (Hatrrick → trakteren!!). 5-0 rust, best prima! Maar de wedstrijd was alles behalve gespeeld. In de tweede helft kregen we nog een aantal kansen op de 6,7,8-0, maar helaas wilde de bal er niet meer in. Uiteindelijk scoorden MOP dan toch 1 goal waardoor na 70 minuten 5-1 op het scorebord stond.

De 10-0 wat de mini’s van de week wilden zien was toch net iets te hoog gegrepen, maar al met al hopen we dat we de mini’s en iedereen langs de kant alsnog een mooie pot hebben voorgeschoteld! Zelf hebben we het goed gevierd met zn allen tijdens het TD op Vic en de uren erna (Iets met treintje naar Delft?)

Terug naar de serieuze zaken! Zulke winstpotjes als afgelopen zondag smaken naar meer en daarom zijn we al druk bezig om zondag HBS uit wederom met zijn allen keihard te gaan knallen! 12:45 HBS uit, Be there!

Joeee