7-5-2018

Wedstrijdverslag Dames1

Lieve fans,

Gister hebben wij gestreden voor directe plaatsing in de promotieklasse tegen Ring Pass. De dag begon al goed, toen Lennard en Leonie koekjes aan het opvegen waren in de kleedkamer. Toen zei Lennard al: dit staat symbool voor wat er zo staat te gebeuren: wij gaan de vloer met ring Pass aanvegen (klein grapje van de coach moet kunnen, de man heeft humor )

Onze capitano Daphne wilde binnen 5/10 minuten een corner of een goal. Dit wisten we gelukkig ook waar te maken. Zo stond er ook heel snel 1-0 op het scorebord.

Daarna volgde een splijtende pass van onze mega mady. Wat vervolgd werd met een prachtige voorzet van floksiee op onze ex-granny / tante Jan, die de bal moeiteloos achter de keep van Ring Pass tikte. Had ze wel verdiend na haar zoektocht naar de ijsberen de dag ervoor.

We gingen met een goed gevoel de rust in. Na een aantal winegums erin geknald te hebben ðŸš€ (Bente Sluyter) begonnen we vol goede moed aan de tweede helft.

Dit was helaas van korte duur. De focus lag nog ergens op Jupiter. En stiekem was er toch een beetje spanning in de groep geslopen. Zo had Ring Pass helaas erg snel twee keer het net gevonden.

Terug met onze voeten op de aarde hebben we  het toch geflikt en 4-2 gewonnen door nog 2 goals van tessie en Daph!!

Promotieklasse; one small step for man, one giant leap for Victoria dames 1.

Al met al een goede week; spek heeft nog steeds geen vriend #krijgnogeenstoelvanje , Ruth is lekker rosebruin #garnaal , Floks weet ook sinds vandaag wat een platte driehoek is #held en onze Keepert is ook sinds deze week aan het scoren geslagen #kettinggemaakt🚲 #fietsemderin

Volgende week wacht de klapper van het jaar! Wie wordt kampioen? Vic, HIC, of toch Rotterdam ???? Komt dat zien komt dat zien!! We hebben jullie support hard nodig, want alleen winst is genoeg om een play-off plek te bemachtigen!!!!

Liefs,

Vic dames 1

De wedstrijd is vastgelegd in beeld door Bing Liem: https://photos.app.goo.gl/VNBPM1nmLnZhkH9D3