29-1-2019

Schenken aan Victoria, het kan nog steeds

Een groot aantal leden heeft Victoria al geholpen door een schenking te doen aan de club. Met dat geld kan het bestuur de schulden uit het verleden aflossen en onze hockeyclub toekomstbestendig en kerngezond maken.

De afgelopen maanden heeft een fiks aantal leden bij het bestuur aangegeven ook een schenking te willen doen, maar niet iedereen heeft aan die belofte al een vervolg gegeven. Schenken kan nog steeds, bijvoorbeeld via bijgevoegd formulier.

Lees hieronder het relaas van een lid van Victoria dat de club al geholpen heeft met een extra bedrag. Om redenen van privacy komt hij/zij anoniem aan het woord.

Waarom heb jij een schenking gedaan?

Allereerst, omdat Victoria me na mijn hart ligt, maar ook omdat ik wil dat de club meer kan gaan investeren in hockey en niet in rente en aflossingen. Omdat onze club ook veel leden heeft die het wellicht wat minder breed hebben, denk bijvoorbeeld aan gezinnen of studenten, draag ik graag een extra steentje bij met deze schenking.

Wat heb je Victoria geschonken?

Ik heb zelf 400 per jaar geschonken, dit is na belastingaftrek ongeveer 15 euro netto per maand. Dat heb ik er voor over om de club te helpen. Hiermee kan de club de schulden aflossen met zo’n 2000 euro. Ik hoop dat veel leden dat ook doen en Victoria steunen.

Wat hoop je dat de club hiermee gaat bereiken?

Ik hoop en verwacht dat het bestuur hiermee de vereniging op een hoger plan trekt en dat er eindeljik geld is voor leukere dingen. Nog langer doormodderen helpt de kwaliteit van ons hockey niet vooruit. Door schuldenvrij te zijn kan het bestuur investeren in betere trainers en meer sfeer. Op de ALV zijn de eerste toezeggingen gedaan dat het buitenterrein wordt aangekleed en dat er meer begeleiding en opleiding komt voor jeugdtrainers. Inmiddels heb ik de eerste resultaten ook al gezien, dus ik heb er vertrouwen in.

Wat zou je tegen andere leden willen zeggen?

Als je hart hebt voor de club en je kunt wat geld wissen, steun Victoria met zo’n schenking. Gewoon doen!
Bijlage