31-3-2019

Dames 1 en Heren 1 blijven maar winnen

Victoria Dames 1 en Heren 1 weten niet meer wat verliezen is. Beide teams zetten zondag ook hun vierde wedstrijd na de winterstop in winst om. Daarmee verstevigden ze hun koppositie.

De vrouwen van Lennard Poillot zegevierden in een rechtstreeks duel tegen naaste belager Were Di met 2-1 door treffers van Mady Hof en Renee van den Brand. Daarmee is het gat met nummer twee, HGC, opgelopen tot 5 punten. Aanstaande zondag speelt Victoria tegen hekkensluiter Almere, waarna op 14 april de stadsderby tegen Rotterdam op het programma staat. Een uitgebreid verslag van de wedstrijd in de Promotieklasse tegen Were Di is te vinden op hockey.nl.

Na de 3-0 zege bij Naarden lijkt er voor de mannen van Eelko van Roon nauwelijks meer iets mis te kunnen gaan in de Overgangsklasse. Koploper Victoria heeft met nog 7 wedstrijden te spelen liefst 10 punten voorsprong op Hattem. Tegen Naarden zorgden Frederik Groenland, Alexander Schop en Iven Stam voor de goals. De heren zijn op 7 april wel te bewonderen aan de Kralingseweg. Opponent is komende zondag Venlo.