27-9-2019

Ontmoet de trainer: Jeroen Helders (JA3)

Elke week staan er heel veel trainers op het veld om onze jeugd in beweging te brengen. Wie zijn ze en wat beweegt ze om zich voor de club in te zetten? Vandaag: Jeroen Helders, vader van Aafke (MD4) en Josje (M6E3), man van Wies (MINICIE).

In het verleden speelde Jeroen in de eerste jeugdteams van Zwart Wit en als senior in H2 van dezelfde vereniging. Daarnaast gaf hij training aan Z/W MB3 en JB3. Bij Victoria staat Jeroen vrijwel elke zaterdag te fluiten tijdens de thuiswedstrijden van Aafke. Ook is hij elke donderdag de vaste teamtrainer van JA3.

'Mensen vragen mij vaak waarom ik JA3 training geef,' zegt Jeroen. 'Want ik heb in dat team geen eigen kinderen spelen. En als ik méér zou kunnen doen voor mijn eigen dochters zou ik dat niet nalaten, maar er is niet zoveel ruimte om daarin verder iets te doen. Door JA3 te trainen kan ik een betekenisvolle bijdrage leveren aan de vereniging en bovendien de jongens iets sportiefs en goeds geven. Training geven is ontzettend leuk om te doen en de jongens trainen ook steeds beter.'

Bedankt Jeroen, dat jij je inzet voor JA3 van Victoria! Zij zijn er heel erg blij mee.

Wil jij ook betekenisvol zijn voor Victoria door training te geven?
Meld je aan bij [email protected].