18-6-2020

Korting met Rotterdampas vóór 24-06-2020 aanvragen !!

Wil je ook korting op de contributie van seizoen 2020-2021?
Ieder lid (ook een algemeen lid) van Victoria Hockey kan € 25,= korting krijgen op de contributie voor seizoen 2020-2021 met de Rotterdampas die geldig is van 01-03-2020 tot 01-03-2021.

De deadline om de korting aan te vragen is verschoven naar woensdag 24-06-2020.

De korting kan alleen worden aangevraagd door het Excel-document te downloaden en in te vullen. De aanvraag kan alleen worden verwerkt als het lidnummer van Victoria en het nummer van de Rotterdampas is ingevuld. Als je voor een aantal (gezins)leden de korting tegelijk aanvraagt, let er dan op dat je het juiste lidnummer bij het juiste nummer van de Rotterdampas invult. Het lidnummer van Victoria staat op de factuur. Nieuwe leden die nog geen factuur hebben gekregen, kunnen hun lidnummer terugvinden in de welkomstmail.

Je kunt de korting TOT woensdag 24 juni 2020 aanvragen.
De korting wordt dan verrekend met de contributiefactuur die in de maand juli wordt toegestuurd.

De Rotterdampas is te verkrijgen voor € 60,= per volwassene en € 12,50 voor kinderen en studenten. Naast een korting op de contributie van één sportvereniging kan onder andere gratis meegevaren worden met de Spido, gratis een bezoek worden gebracht aan de Euromast en diverse Rotterdamse musea. Meer informatie over veel meer kortingen en voordelen is te vinden via www.rotterdampas.nl

Stuur de aanvraag vóór woensdag 24-06-2020 naar [email protected]. Nancy Salomons beheert deze mail en zal namens Victoria alle aanvragen verzamelen en bij de gemeente indienen. Voor vragen of informatie over de korting kun je dus terecht bij Nancy Salomons.