27-7-2020

In memoriam: erelid Martin Mast overleden

Zaterdagmiddag 25 juli is op 69 jarige leeftijd zeer onverwachts Martin Mast overleden. Martin was gedurende ruim 25 jaar het gezicht van de club. Of het nu ging om het clubhuis, het onderhoud van de velden, de lichtmasten, shirts wassen in een van de legendarische ‘Mast wasmachines’ (welk huishouden had hem niet in Kralingen), teams halen en brengen, optreden in zijn keepersoutfit tijdens een spreekbeurt op de lagere school, de legendarische hockey-jeugdfeesten, altijd was Martin erbij. Niet te vergeten als keeper van het befaamde Veteranen B elftal (met de unieke jenever koffer gevuld mee naar iedere wedstrijd). Martin heeft een grote rol gespeeld in het professionaliseren van de bar en horeca diensten van onze vereniging aan het begin van deze eeuw. Hierdoor kon de vereniging veel extra activiteiten voor de jeugd financieren en investeren in een nieuwe bar en aparte ruimte voor de business club. Kort hierna werd Martin zeer terecht erelid van de Hockey vereniging. Ruwe bolster blanke pit. Nooit was iets teveel.
Wij wensen zijn dierbaren veel sterkte met het verlies van een lieve man, vader en opa.
Wij gaan je missen vriend.
Peter van Wingerden