7-9-2020

Tuchtcommissie zoekt nieuwe leden

Wegens wisseling van de bezetting van de Tuchtcommissie zijn wij op zoek naar vrijwilligers voor de Tuchtcommissie.

Het werk van de Tuchtcommissie is gericht op het bevorderen van goed en sportief gedrag op en rond de velden. Daarbij houdt de Tuchtcommissie zich voornamelijk bezig met uitgedeelde gele en rode kaarten, onwenselijk gedrag en treedt de Tuchtcommissie op als schakel tussen de club, de leden en de KNHB. De Tuchtcommissie sluit aan bij het doel van Victoria om een veilig sportklimaat te waarborgen door ook positief gedrag te benadrukken en om kaarten te voorkomen.

Studeer jij rechten, ben je jurist of wil je mee helpen om er voor te zorgen dat er op Victoria sportief wordt gehockeyd en iedereen op en rond de velden respectvol met elkaar om gaat, meld je aan!

Jouw aanmelding zien we graag binnenkomen op [email protected]. Uiteraard kan je daar ook terecht voor vragen of verdere informatie.