5-10-2020

Victor’s angels kampioen voorcompetitie

Zes wedstrijden ongeslagen met gemiddeld 3,66 gescoorde goals per wedstrijd en slechts één doelpunt tegen. Dan ben je de terechte kampioen!  We hebben het hier over Victoria MA1. Ze zijn met kop en paardenstaart kampioen geworden van de voorcompetitie en hebben zich geplaatst voor Super A.

De MA1 is een team killer ladies die onder de bezielende leiding van Victor en Anouk er aan werken om iedere week beter te worden en er een fantastisch jaar van te maken! En dat doen ze met z’n allen. Als één team, waarbij ieder individu een bijzonder bijdrage levert. Het is groep bijzondere karakters met lots of girl power.

Carine op de goal met haar onnavolgbare acties. Marlotte die als rots in de branding menig tegenstander tot wanhoop drijft. Ymme die als een gracieuze hinde de linkerkant beheerst. Cato die met onnavolgbare opkomende acties de tegenstander de stuipen op het lijf jaagt. Aanvoerder Saar die de ploeg samenbrengt. Louise Simons die de tegenstander afjaagt. Mikele die met powerplay weer een gaatje richting de spitsen weet te vinden. Bartje met een top pot ondanks een week quarantaine. Fay die met haar 3D  hockey de tegenstander passeert. Louise van Dijk die altijd weer de juiste score op het bord weet te toveren. Julia met haar fabuleuze tiktak acties. Juul met de vrolijke noot. Nicky met het gif in haar stick. Roos die altijd klaarstaat. Susan die altijd nog een goed idee heeft. En Char met de altijd aanstekelijke lach. Victor’s angels zijn nog lang niet klaar dit jaar. Let maar op!