5-10-2020

Sprankelend MC2 herfstkampioen

Meisjes C2 bleef vijf wedstrijden achtereen ongeslagen. Met een laatste zege op Craeyenhout afgelopen weekend mag het team zich herfstkampioen noemen.

Nog nooit bestond de ‘begeleidingsstaf’ voor een uitwedstrijd van MC2 uit zoveel mensen. Trainer/coach Olaf, trainster Danny en manager Karen waren natuurlijk van de partij en naast hen gingen binnen de coroanaprotocollen ook nog zeven rijders mee. De staf had nog groter kunnen zijn omdat veel meer supporters mee wilden vieren dat MC2 ongeslagen herfstkampioen zou worden.

De hoogmoed was er dus bij velen en MC2 zorgde er met een klinkende 5-1 overwinning op Craeyenhout voor dat de val uitbleef. In de stromende regen werd de kampioenstaart soldaat gemaakt.

Ons MC2 is een sprankelend stel dat veel scoort en samenspel laat zien dat zelfs door tegenstanders en scheidsrechters wordt geroemd. Zodra onze regering het weer toestaat bent u van harte welkom langs de lijn om dat eens te zien.