18-3-2021

Tijdelijk geen hockey voor de mini’s

Vanwege uitzonderlijk hoge aantallen besmettingen bij de mini’s en onvoldoende trainers door quarantainemaatregelen heeft Victoria dinsdag besloten het hockeyen van de mini’s tijdelijk stil te leggen. Dit weekend zijn alle wedstrijden voor de Fun t/m 2e jaars E daarom afgelast.

Vanaf maandag 22 maart mogen de mini's (Fun t/m 2ejaars E) weer hockeyen in teamverband. Dat betekent dat de mini's trainen met hun eigen team en op zaterdag een wedstrijd spelen tegen een ander team of een andere spelvorm doen in teamverband, zoals bijvoorbeeld teambattles. Er zal voorlopig niet meer gemixt worden. Over enkele weken zullen we beoordelen wat de mogelijkheden dan weer zijn.

Bij 1e jaars Fun werd niet getraind in teamverband, zij zullen voorlopig trainen in groepjes van dezelfde school. Het staat de ouders natuurlijk vrij om hun kind niet te laten hockeyen vanwege Corona. Kinderen die verkouden zijn, in quarantaine zitten of in afwachting zijn van hun testuitslag mogen niet komen hockeyen.