17-9-2013

Borrelen op Vic...

De vrijdagmiddag is borrelmiddag bij uitstek op Vic en het is in nieuwe seizoen al weer erg gezellig in ons hockey clubhuis !

De week lekker afsluiten met een borrel, ongedwongen en gezellig kletsen met alle Vic leden, je hockey passie met elkaar delen, lekkere muziek en wat lekkers te eten voor jezelf en voor de kids.

De bar is al open vanaf 16.00 uur en je kunt gezellig een hapje eten vanaf 17.00 uur voor een kleine prijs.

Voor de kids:
Frites, mayo, ketchup en kroketje

Bits en bites:
Grote schaal voor bij de borrel tussen hapje en maaltijd in: spiesjes van kipsaté (3 stokjes p.p.) en yakitori (3 p.p.), kroepoek, satésaus, stokbrood, gedroogde uitjes.

De prijs per kind is € 3,75 p.p. en voor de bits & bites (schaal) € 8,50 p.p.

Hoe werkt het ?
Voor een drankje hoef je natuurlijk niet te reserveren, als je de speciale Friday Food Special (kids en/of volwassenen) wil, dan wel. Het eten is dus alleen op voorbestelling. Waarom: anders moet je te lang wachten omdat wij het eten vers grillen en maken. Op voorbestelling kunnen wij alles goed voor je voorbereiden en duurt het wachten ook niet al te lang.

Wil je dat niet dan is de keuken altijd open voor een bittergarnituur,een snackje of wat lekkers van de kaart.

Even een mail zenden (zie bijlage) met je gegevens dat je komt en met hoeveel personen, dan zorgen we dat bij de bar foodvouchers voor je klaar liggen.

Tot vrijdag 20 september 2013!

Catering Victoria

Bijlage