2-10-2012

Informatie Victoria Horeca

CATERING VICTORIA

Catering Victoria verzorgt sinds 1 januari 2012 de horeca en catering op, om en in het Victoria complex.
Catering Victoria is de activiteit van Rots Horeca & Hospitality, de onderneming van René Nelissen onze huurder.

Onze missie en visie
Wij verzorgen met passie en betrokkenheid horeca en catering voor de vereniging en stellen daarbij dat horeca en catering complementair zijn aan de sportbeleving op Victoria.

Onze visie op horeca is dus gestoeld op een toegevoegde rol. Ofwel het gaat op Vic natuurlijk allemaal om sporten. Onze rol hierin is producten en diensten te verlenen die het sporten, maar zeker ook het sociale aspect hierbij, ondersteunen. Is het niet een sportdrankje, dan wel een praatje aan de bar, of een bittergarnituur bij de borrel, of het meedenken bij een evenement of bijeenkomst, of een teammaaltijd, of een lekker gerechtje (van een energybar tot een complete bbq) voor, na of tijdens het sporten, gezonde maaltijden voor Heren 1 en Dames 1 of de catering bij een groot event.
We zijn er dus voor jullie als lid en sporter en dat staat bovenaan. Onze service en diensten stemmen we helemaal af op de club, jullie als lid/sporter en de clubactiviteiten.

Klik hier voor meer informatie over Victoria Horeca