30-3-2021

Simpel.nl bedankt, T-Mobile welkom!

Vanaf 1 april is T-Mobile de nieuwe sponsor van hockeyvereniging Victoria. Dit is inmiddels ook te zien aan het nieuwe sponsorbord van T-Mobile dat sinds dit weekend op de club hangt.

T-Mobile neemt het sponsorcontract over van Simpel.nl, waar het sinds 1 december vorig jaar de trotse eigenaar van is. Simpel.nl was 5 jaar lang verbonden aan Victoria, waarvoor we zeer erkentelijk zijn.

Victoria is heel blij met T-Mobile als nieuwe sponsor. T-Mobile is in ons land de meest bekroonde telecomprovider, met het snelste en stabielste netwerk.

Daarnaast kan je met Thuis Unlimited ook nog eens via het glasvezelnetwerk genieten van alle je favorieten series en - niet onbelangrijk - via de livestream de wedstrijden van onze Dames 1 volgen.

Kortom: een mooie nieuwe sponsor. Je gaat nog meer van T-Mobile horen op de club!