8-5-2021

Ook Ilja en Julien (JB1) geselecteerd voor Nederlands onder 15

Ook Ilja Verschoor en Julien Haarman zijn geselecteerd voor het Nederlands onder 15. Beide spelers, die bij Victoria in JB1 zitten, kwalificeerden zich tijdens de wedstrijden van de steunpunten onder 15 jaar die op Koningsdag werden gehouden. Eerder werden Benk (JC1) en Thijn (JB1) geselecteerd.

Zowel Ilja als Julien hebben een goede wedstrijd kunnen spelen, waar ze aan de aanwezige selecteurs hebben laten zien dat ze de feedback van Pasen goed hebben verwerkt. Vanuit de TC zijn we dan ook trots op de jongens!

Het Nederlands onder 15 jaar traint de komende maandagen door en gaat waarschijnlijk tijdens Pinksteren een stage houden, met als alle maatregelen het toestaan een internationale wedstrijd. We wensen de vier jongens uiteraard veel succes!

Thijmen, Axelle en Karlijn blijven doorspelen bij het Steunpunt West, die zeer waarschijnlijk nog mogen gaan spelen tijdens of rondom Pinksteren.

Namens de TC,

Eelko van Roon