5-7-2022

Familietoernooi groot succes

Familieclub Victoria deed zijn naam afgelopen zondag eer aan. Een absoluut record van 22 teams deden maar aan het leukste toernooi van het jaar: het Victoria familietoernooi. Dit jaar met als thema A Day at the Movies.

Een thema dat van harte was omarmd door alle families die over de rode loper het terrein betraden uitgedost als De Minions, Shrek, La Casa de Papel, James Bond, Ghost Busters, the Gladiators, Pluk van de Pettenflat, New Kids, Batman, The A-team, Vayana en Schatjes en Pirates of the Caribbean.

Het ene team was nog mooier verkleed dan het andere. Maar het mooiste waren toch de families uitgedost als Pluk van de Petteflet, de Stampertjes, Majoor, Dollie, Aagje en mevrouw Helderder.

Op de velden werd sportief gestreden waarbij jong rekening hield met oudere deelnemers en de ouderen ruimte lieten aan de kleine spelertjes. De catering was fantastisch geregeld met sandwiches, krentenbollen appels en ander lekkers. Ook de popcornwagen en de ijsjes vielen zeer in de smaak.

Voor vertier tussen de wedstrijden was ook gezorgd; in de hockeyhal kon je lasergamen en op het miniveld kon je de snelheid van je slag meten.

Na een heerlijke dag hockeyen werd het toernooi afgesloten met een gezellige en lekkere barbecue en kon je de bankovervallers van La Casa de Papel gebroederlijk naast de Stampertjes zien staan terwijl zij hun borden vol schepten. En dansten de Vayana’s, Pirates, Gladiatoren en Gost Busters vrolijk op de muziek van DJ Gijs die gedurende de dag de muziek verzorgde.

Het toernooi werd gewonnen door het team van de New Kids die, geheel volgens de traditie de eer hebben om het volgend jaar te organiseren en de uitdaging om dit geweldige toernooi te evenaren!