Contact & route

zaalreserveringen@hvvictoria.nl

vertrouwenspersoon@hvvictoria.nl

Vanuit Den Haag/Delft
U rijdt richting 'Rotterdam' (A13). Neem bij knooppunt Kleinpolderplein de Ring Rotterdam richting Dordrecht. Bij knooppunt Terbregseplein volg borden 'Dordrecht/Breda'. Neem vanaf de rechterrijbanen richting Centrum afrit 26, Kralingen. Sla aan einde van de afrit rechts. Na 50 meter rechtsaf bij de stoplichten. Na wederom 50 meter rechts bij stoplichten. Hierna direct de 1e straat links. Aan het einde van het parkeerterrein ligt HV Victoria.

Vanuit Utrecht/Gouda
U rijdt richting Rotterdam (A20). Neem bij knooppunt Terbregseplein de richting 'Dordrecht/Breda' (A16). Neem vanaf de rechterrijbanen richting Centrum afrit 26, Kralingen. Sla aan einde van de afrit rechts. Na 50 meter rechtsaf bij de stoplichten. Na wederom 50 meter rechts bij stoplichten. Hierna direct de 1e straat links. Aan het einde van het parkeerterrein ligt HV Victoria.

Vanuit Breda/Dordrecht
U rijdt richting Rotterdam (A16). Op de A16 volg: Kralingen, Centrum, Capelle a/d Ijssel. U rijdt over de Van Brienenoordbrug neemt u de tweede afrit: Afrit nummer 26 Kralingen. Sla aan einde van de afrit linksaf. Bij de 2e stoplichten gaat u rechtsaf. Na 50 meter rechts bij stoplichten. Hierna direct de 1e straat links. Aan het einde van het parkeerterrein ligt HV Victoria.

Vanuit Den Haag/Delft
U rijdt richting 'Rotterdam' (A13). Neem bij knoppunt Kleinpolderplein de Ring Rotterdam richting Dordrecht. Bij knooppunt Terbregseplein volg borden 'Dordrecht/Breda'. Neem vanaf de rechterrijbanen richting Centrum afrit 26, Kralingen. Sla aan einde van de afrit rechts. Na 50 meter rechtsaf bij de stoplichten. Na wederom 50 meter rechts bij stoplichten. Hierna direct de 1e straat links. Aan het einde van het parkeerterrein ligt HV Victoria.