21-10-2022

Gebruik alleen de hockeykleedkamers

Zoals bekend delen wij ons mooie clubhuis met een tennis- en een squashvereniging Victoria. Dit multisport element is onder meer wat Victoria zo uniek maakt. Maar dat betekent ook dat we goede afspraken maken over gebruik van onze gedeelde faciliteiten.

Kleedkamers

Eén van die huidige afspraken is dat er kleedkamers speciaal zijn aangewezen voor respectievelijk hockey, tennis en squash en dat we niet zonder verdere afspraken in elkaar kleedkamers moeten komen.

Klacht

Recent is dat meerdere keren niet goed gegaan. Dit heeft onder meer geleid tot een klacht omtrent onveiligheid, in het bijzonder naar aanleiding van jongens hockeyers (van een andere club) in een dames squashkleedkamer.

Veilige sportomgeving

Een voor iedereen veilige en plezierige sportomgeving staat bij ons als hockeyvereniging hoog in het vaandel, net als bij de tennis- en de squashvereniging. Daarom nogmaals het dringende verzoek de aangegeven toewijzing van de kleedkamers te respecteren en niet gebruik te maken van andere kleedkamers dan die voor hockey. En uiteraard heren bij heren en dames bij dames. We willen de managers en commissarissen van de dag ook vragen dit duidelijk mee te geven aan bezoekende teams en daar zo goed mogelijk op toe te zien.

Ondertussen kijken wij als bestuur ook naar de capaciteit en indeling van "onze” kleedkamers en hoe we die het beste kunnen invullen en benutten. Maar vooralsnog zullen we het moeten doen met de kleedkamers die nu voor hockey aangewezen zijn. Graag daaraan houden, dus.

Met dank en sportieve groet,

Stephan Sluijters

Bestuur HV Victoria