VICTORIA TC JEUGD HANDBOEK

Van oudsher heeft Victoria een Top Jeugdopleiding van hoge kwaliteit die door vele talenten de afgelopen decennia is doorlopen. De afgelopen jaren is het Top jeugdhockey in Nederland verder geprofessionaliseerd en ook Victoria is daarin meegegroeid. De committment die tegenwoordig van spelers, ouders, trainers en clubs wordt gevraagd om in de Top te kunnen meedraaien, is enorm toegenomen en mede daarom vindt Victoria het van belang dat het TC beleid in een TC handboek wordt vastgelegd. Daarin is onder meer te lezen:

- wat de doelstelling is van onze Jeugdopleiding, zowel individueel als in teamverband,
- wat het selectie beleid inhoudt en hoe de selectieprocedure verloopt,
- wat de TC trainers/coaches van Victoria meekrijgen als TC beleid, en waar zij zich aan dienen te houden,
- welke criteria er gelden voor het meetrainen en meespelen met hogere teams en
- welke voorwaarden aan TC spelers worden gesteld.

Wij hopen met dit TC handboek nog meer uniformiteit en transparantie te bereiken in het door de TC gevoerde beleid.

Op de Victoria website zijn niet alle hoofdstukken van het TC Jeugd Handboek gepubliceerd. Het auteursrecht van het Victoria TC Jeugd Handboek is van Hockey Vereniging Victoria en derhalve is het NIET toegestaan het handboek te kopiĆ«ren of digitaal te verspreiden.

TC Handboek

Terug naar Tophockey Jeugd