6-11-2020

Dames 1 organiseert 3vs3 toernooi voor D en C jeugd

Lieve D&C jeugd van Victoria!

Wij van Victoria Dames 1 zouden graag nog wedstrijden spelen in deze tijd, maar helaas moeten wij nog even wachten. Jullie daarentegen mogen nog wel wedstrijdjes spelen! En daar willen wij graag van meegenieten!

Daarom leek het ons leuk om voor jullie een 3v3 toernooi te organiseren op zaterdag 14 november van 15:30 tot ongeveer 17:00 op HV Victoria. Jullie zullen het tegen elkaar opnemen in teams van 3 met een kans op vette prijzen! We gaan jullie niet alleen zien shinen op de wedstrijdveldjes, maar er zal ook een skillsveldje zijn waar een aantal toppers van Vic Dames 1 samen met jullie coole tricks zullen oefenen!

Geef je nu op in teams van 3 (mixen mag) voor €15 en mail naar: [email protected]

Wij kijker er enorm naar uit! Hopelijk tot dan!!

Liefs Vic Dames 1