27-11-2020

Alle hockey afgelast dit weekend

Alle hockeyactiviteiten op Victoria zijn afgelast. De maatregel gaat per direct in en geldt tot en met zondag 29 november. Dat maakt het bestuur vandaag bekend via onderstaande mail aan alle leden.

Beste leden,

Vanwege het snel toegenomen aantal Corona besmettingen op Victoria hebben wij helaas moeten besluiten om alle trainingen en wedstrijden af te zeggen vanaf vandaag 27 november t/m zondag 29 november.

Zowel bij de mini’s en bij de jeugd zijn kinderen positief getest, in afwachting van een testuitslag of in quarantaine vanwege een positief getest gezinslid. Dit betreft ook enkele trainers. Wij willen onze leden beschermen en nemen daarom onze verantwoordelijkheid. Vanaf maandag 30 november zal het schema weer worden opgepakt.

Wij adviseren iedereen om zich laagdrempelig te laten testen, blijf thuis bij milde klachten!

Verder zullen we voorlopig alleen nog onderlinge wedstrijden spelen binnen de club of spelvormen met het eigen team en geen spelvormen zoals Sevens om het aantal contacten te beperken.

Wij hopen op jullie begrip!

Met sportieve groet,

Desirée Leemreis en Olaf Reimers