17-2-2021

Ben jij de nieuwe reporter van Dames 1?

Ben je gek op hoofdklasse hockey en zou je alle wedstrijden van Dames 1 van dichtbij mee willen maken? Heb je ervaring in het maken van video’s en affiniteit met het afnemen van interviews? Dan ben jij misschien wel de nieuwe razende reporter van Victoria.

Omdat publiek niet is toegestaan bij de wedstrijden volgen steeds meer leden via de live stream de wedstrijden van Dames 1. Om daar wat meer van te maken zoekt Victoria een vrijwilliger die de wedstrijden van Dames 1 wil verslaan. Je woont alle duels bij, en zo nu en dan een training, doet verslag van de voorbereidingen en spreekt achteraf met de speelsters hoe de wedstrijd is gegaan. De video’s die je maakt worden uitgezonden op Victoria TV en zijn na de wedstrijd te bekijken door alle leden. Ook worden ze verspreid op de social media kanalen van Victoria en Dames 1.

Profiel

We zijn op zoek naar iemand die handig is met video en gevoel heeft voor wat journalistiek interessant is. Ervaring is niet noodzakelijk, enthousiasme wel! Doe je een opleiding in de journalistiek en zoek je een stage? Dan zouden we de werkzaamheden uit kunnen breiden tot een volwaardige stageopdracht met bijvoorbeeld H1.

Start

We zoeken iemand die zo snel mogelijk maar uiterlijk 7 maart beschikbaar is. We willen starten met de verslaggeving tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd op 14 maart.

Herken je jezelf in het profiel? Lijkt het je leuk maar heb je nog vragen? Aarzel niet en neem meteen contact op met Sabine Sluijters: 0624554751 of [email protected]