7-4-2021

Jeugdleden Thijn van de Giessen en Benk Hagendoorn in Nederlands onder 15

Twee jeugdleden van Victoria, Benk Hagendoorn en Thijn van de Giessen zijn geselecteerd voor het Nederlands onder 15 jaar. Benk speelt bij Victoria in jongens C1 en Thijn in B1.

Tijdens het Paasweekend hebben de spelers van Steunpunt West selectiewedstrijden gespeeld voor het Nederlands onder 15 jaar. Victoria was daar ook ruim vertegenwoordigd en de spelers hebben al hun kwaliteiten kunnen tonen aan de aanwezige bondscoaches! Na een paar spannende uren wachten kwam maandag een verlossend woord voor Thijn en Benk, beide zijn geselecteerd en zijn onderdeel van het Nederlands onder 15 jaar! De TC en de rest van de club feliciteert jullie uiteraard van harte!

Voor Karlijn, Axelle (beide MB1), Ilja, Julien (beide JB1) en Thijmen (JB2) hebben de wedstrijden helaas nog geen selectie opgeleverd, maar alle vijf gaan gewoon weer door bij het Steunpunt West. Zij zullen tijdens Koningsdag wederom een ander Steunpunt treffen en daar hun klasse en kunde gaan tonen. Ook jullie uiteraard veel succes gewenst vanuit de TC en Victoria!

Namens de TC,

Eelko van Roon