30-5-2021

Ontbijtje van Jordy's en warming-up met streetdancer Donovan: pyjamatoernooi groot succes

Wat een feestje was het zaterdagochtend al vroeg op Victoria!

De zon was nog maar nét op toen rond half acht de eerste kinderen op Victoria verschenen. Zij konden die ochtend zo vanuit hun bed door naar onze mooie hockeyclub, want op het programma stond iets bijzonders: De 1eF pyjamawedstrijdjes!

Feestelijk en muzikaal welkom geheten door onze jongste jeugd commissie - uiteraard ook in pyjama-, maakten de 1e jaars F kinderen in de mooiste creaties hun entree door de poort.

Streetdancen met Donovan
Na een gezamenlijke en swingende warming up op het plein door de coole streetdancer Donovan konden de kinderen goed opgewarmd aan de wedstrijdjes beginnen. De teams streden dit keer niet tegen elkaar als landenteams, maar als gebakken eitjes, Tinkerbell, Spiderman, America en een heel scala aan onesies.
Het was een vrolijke boel, iedereen straalde, en ook de zon werkte heel goed mee!

Ontbijtje van Jordy's
Na een lekker ochtendje hockeyen stond er voor alle kinderen een heerlijk picknick ontbijtje van Jordy’s klaar op het grasveld. Voor de winnaars waren er ook nog medailles: team MF Australië won de prijs voor de mooiste outfit (Tinkerbell) en team JF Canada had bij de warming up hun beste dans moves laten zien!

Het was een zeer geslaagde ochtend! Begeleiders en 1e jaars F kinderen, heel veel dank voor jullie komst, geweldige outfits en enthousiasme!

De Jongste Jeugdcommissie