31-5-2021

De ROTTCup is een feit!

Na een jaar thuis zitten wakkeren we met de ROTTCup de ingedommelde hockeywereld weer wat aan. Met de ROTTCup kunnen we weer samen hockeyen en even die competitiedrang te proeven. En het is een gezellige, sportieve manier elkaar weer te ontmoeten - helemaal gratis.

De ROTTCup

De ROTTCup is een initiatief vanuit HC Rotterdam, RHV Leonidas en HV Victoria. Dit zijn dan ook de clubs waar de wedstrijden plaats zullen vinden. Deze clubs organiseren de wedstrijden, de mogelijkheden om wat te eten en te drinken en zorgen ervoor dat elk team zich aan de maatregelen, die op dat moment gelden, zullen houden. Wellicht is er tegen die tijd ook wel tijd voor een klein feestje...

Schrijf je team nu in

Praktische info

• Speeldata: zondag 27 juni, 4 &11 juli, 22 & 29 augustus en 5 september.
  • Je schrijft je in met je eigen team (dus geen mixteams)
  • Inschrijven doe je uiterlijk de maandag vóór de zondag waarop de wedstrijd plaatsvindt.
  • Wedstrijden worden gespeeld op HC Rotterdam, RHV Leonidas en HV Victoria.
  • Elk team (Veteranen, senioren, jong senioren, heren, dames, van 5e klasse tot overgangsklasse) kan zich inschrijven op de data dat zij willen hockeyen. Mocht je een keer te weinig spelers hebben dan schrijf je je voor die datum niet in.
  • Mee-eten of een drankje nuttigen is dit op kosten van het team.
  • Uiteraard worden de op dat moment geldende maatregelen vanuit het RIVM tijdens de ROTTCup in acht genomen.