15-1-2022

We mogen weer (meer)!

Iedereen mag weer de velden weer op - en óf dat goed nieuws is. We kunnen nog niet alles maar dit is al een fraai begin. We proberen binnen de nieuwe richtlijnen zoveel mogelijk hockey te organiseren.

Alles op een rij

• Onderlinge wedstrijden binnen de club mogen weer - competitiewedstrijden niet. Dit geldt voor zowel veld- als zaalhockey.
  • De jeugd traint 1x in de week. In het weekend organiseren we onderlinge wedstrijden. De topjeugd houden we via de gebruikelijke kanalen op de hoogte over trainingen en wedstrijden.
  • We gaan de Vic-Cup organiseren voor senioren: wedstrijden tussen Vic-teams op 23 januari, 6 en 20 februari.
  • Trainingen en onderlinge wedstrijden doen we zonder publiek.
  • Voor de binnensportlocaties is het dragen van een mondkapje vanaf 13 jaar verplicht, behalve tijdens het sporten zelf.
  • Iedereen vanaf 18 jaar wordt bij binnenkomst van binnenlocaties (clubhuis of zaal) gecontroleerd op een geldig coronatoegangsbewijs (CTB).
  • De horeca is enkel open voor afhaal.
  • Kleedkamers, toiletten en douches gaan open, maar kunnen alleen betreden worden op vertoon van geldig CTB.
  • Maandag 17 januari maken we via de gebruikelijke kanalen de (nieuwe) trainingsschema's bekend.

We houden ons natuurlijk aan de richtlijnen (zoals die van het RIVM en de KNHB). Mocht je nog ideeën of suggesties hebben, laat het ons - het bestuur - weten.

Tot snel weer op Vic!