20-6-2022

Trainingen en wedstrijden jeugd tot 1 juli

Nu bijna alle teams bekend zijn, kunnen we nog lekker twee weken trainen. Ook hebben we wat oefenpotjes gepland. Nog niet alle teams hebben een manager dus lees deze informatie goed zodat je op de hoogte bent van wat we voor jullie organiseren.

Trainingen

Wij hebben voor alle teams deze week en volgende week trainingen gepland. Wanneer en hoe laat de trainingen zijn lees je in het bijgevoegde schema.

Wedstrijden

Op zaterdag 25 juni staan er oefenpotjes op het programma. Let op: ieder team moet zelf één scheidsrechter meenemen.

Tenue

Wat trek je aan? Om het makkelijk te maken spreken we af dat het eerstgenoemde team in het WIT speelt. Het andere team draagt het uit-tenue. Deze potjes zijn bedoeld om gewoon lekker te spelen met elkaar en vooral om het eigen team alvast te leren kennen.

Wie speelt tegen wie, hoe laat en waar?

JD3 - MD3: 9.15 veld 2

JD4 - MD6 - MD4 (drieluik) 9.00 veld 5 (MD4 in het oranje/rood/roze)

MD7 - MD5 8.45 veld 3

MB3 - MB4 14:15 veld 1

MB5 - MB6 14:30 veld 2

JB2 - JB3 12:45 veld 2

JA2 - JA3 15:45 veld 3

MC5 - MC6 13:00 veld 5

MC3 - JC4 12:15 veld 3

JC3 - JB4 16:15 veld 2

JC5 - MC4 11:15 veld 5

Laatste trainingsdag

30 juni is de laatste trainingsdag. Dan is het zomervakantie. We starten weer met trainen op maandag 22 augustus. Op 10 september staan de eerste competitiewedstrijden weer gepland.

Dan nog een belangrijke oproep

Voor sommige teams zoeken we nog manager(s), coach(es) en trainers. Mocht je graag willen helpen - laat het weten door een berichtje te sturen aan de lijncoördinator.

Ook als je vragen hebt over jouw team kun je bij de lijnco terecht.

Meisjes A: [email protected]

Meisjes B: [email protected]

Jongens A/B: [email protected]
Meisjes C: [email protected]