Bedrijfshockey

Bedrijvigheid op de velden

In de bedrijfshockeycompetitie nemen teams van bedrijven, non-profitorganisaties, diensten en beroepsgroepen het op een doordeweekse avond tegen elkaar op. Er wordt eens in de twee of drie weken gespeeld.
Er zijn per seizoen drie poules van verschillende sterktes. Tijdens de winterstop kun je als team promoveren of juist degraderen. Daarnaast kent de regio Rotterdam prijzen toe aan de sportiefste teams.
Er is altijd een competitie die aansluit bij de wensen van jullie bedrijfsteam.

Bedrijfshockey - laat je (niet) kennen

Het sociale aspect staat bij bedrijfshockey voorop. Met bedrijfshockey draag je op sportieve wijze de naam van jullie bedrijf of organisatie uit. Het is een ideale manier om sporten te combineren met het leggen van informele contacten met andere bedrijven. Daarnaast kunnen de spelers buiten werktijd hun eigen collega’s beter leren kennen.

Wanneer zijn de wedstrijden?

De wedstrijden zijn op maandagavond vanaf half 9 bij Victoria en Hockeyclub Rotterdam. We volgen hierin de veldcompetitie van de KNHB. Er is een zomer- en winterstop, waarin verschillende activiteiten worden georganiseerd.

Wie kan er meedoen met bedrijfshockey?

Binnen bedrijfshockey zijn zo’n 10.000 spelers en speelsters vanaf 18 jaar en ouder actief. Deze groep bestaat uit een mix van alle niveaus. Iedereen is welkom: ervaren hockeyers, ex-hockeyers en beginners (ervaring met bal en stick is geen vereiste).

Meer weten of aanmelden? Mail Aletta van Ommeren. Bellen mag ook: +31 6 22 66 63 74.