Zaalhockey bij Victoria

Zaalhockey is de tegenhanger van veldhockey en wordt tijdens de winterstop in een sportzaal gespeeld, met minder spelers en in kortere wedstrijden.

Teamindeling

Zaalhockey teams bestaan uit maximaal 12 spelers, inclusief keeper(s). De samenstelling van O9-O10-teams is gelijk aan die voor het veld. Voor de jeugd en senioren kan een andere teamindeling volgen. Dit wordt gecoördineerd door de Tophockey Commissie (TC) en de jeugdcommissie. Zij zorgen - samen met de trainingscoördinator - ook voor het trainingsschema. Het kan zijn dat de trainingstijden afwijken zijn ten opzichte van het veld.

Het zaalhockeyseizoen loopt van eind november tot en met eind februari. De wedstrijden zijn op zaterdag en zondag.

Meer weten? Mail de zaalhockeycommissie.

Zaal huren? Dat kan! Stuur ons een mail en geef aan welke datum en tijd je in gedachte hebt.