Opzeggen lidmaatschap

Jammer - we zien je niet graag gaan. Wil je toch opzeggen, vul dan een opzeggingsformulier in en stuur dit uiterlijk 14 mei om 23.59 uur naar de ledenadministratie. Zo niet, dan word je voor het opvolgend seizoen in een team ingedeeld (en moet je gewoon contributie betalen).

Dit moet je doen

1. Download het opzeggingsformulier en vul dit in.
2. Mail het volledig ingevulde formulier als Word-, pdf- of jpg-document uiterlijk 14 mei om 23.59 uur naar de ledenadministratie.
3. Nadat de opzegging is verwerkt, ontvang je van ons een mail. Daarmee is de opzegging definitief.

Goed om te weten
Je kan het lidmaatschap niet opzeggen wanneer je de contributie niet volledig hebt betaald.
Restitutie van contributie wordt niet verleend.

Geen inschrijfgeld oud-leden

Heb je inschrijfgeld betaald en wil je - op een later moment - weer lid worden, dan hoef je geen inschrijfgeld meer te betalen. Daarom bewaren we jouw gegevens in onze administratie.