Business Club & Sponsoring

Word trotse sponsor van HV Victoria

HV Victoria is, net zoals elke andere sportvereniging, afhankelijk van de inzet van vrijwilligers, subsidie vanuit de gemeente en van sponsoring door particulieren en bedrijven.Wij laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot sponsoring. Naast bord- en nieuwsbrief sponsoring kunt u bijvoorbeeld ook denken aan naamgeving van een veld, sponsoring van het familietoernooi, seniorenkleding of hockeyballen. Mocht u een ander idee hebben, neem dan gerust contact op met de sponsorcommissie en dan kijken we samen wat we kunnen realiseren.
Het sponsoren van een bord langs een van de velden is een mooie manier om de naam van uw bedrijf onder de aandacht van de vele bezoekers te brengen (genoemde prijzen zijn exclusief btw).

Bij het sponsoren van een bord krijgt u 1 jaar gratis lidmaatschap van de Victoria Business Club.

Gedurende het seizoen wordt tweewekelijks de Victoria nieuwsbrief naar 1.000 hockey liefhebbers gestuurd. Via deze nieuwsbrief krijgt u de mogelijkheid om uw bedrijf of een speciale actie van uw bedrijf onder de aandacht van onze leden te brengen. Dit kan éénmalig of met een af te stemmen regelmaat voor een sponsorbijdrage vanaf € 250,-.

Victoria Business Club

Voor het seizoen 2018 - 2019 gaan we de Victoria Business Club nieuw leven in blazen. Het doel is om met de Victoria Business Club een interessante groep sponsors bij elkaar te brengen die zo hun relatienetwerk en naamsbekendheid kunnen vergroten, maatschappelijke betrokkenheid tonen en de hockeyclub financieel ondersteunen.

We zijn volop bezig om een mooi programma voor komend seizoen op te stellen. Een aantal zaken waar we aan werken zijn:

Een viertal ‘super-Sunday’ borrels

Een aantal interessante bedrijfsbezoeken / gastsprekers

Een hockeytoernooi inclusief partners en kinderen

Deelname aan een event van onze hoofdsponsor ABN AMRO

Een lidmaatschap van de Victoria Business Club wordt op persoon afgegeven, maar kan natuurlijk aan een bedrijf belast worden. Het lidmaatschap bedraagt € 500,- euro per seizoen.

Teamsponsoring 2020-21

Het is mogelijk om teamkleding of materialen te sponsoren. De mogelijkheden voor het seizoen 2020-21 staan vermeld in deze brochure.

Contact

Heb je naar aanleiding van het bovengenoemde nog vragen of heb je andere ideeen voor een mooie sponsorbijdrage, neem dan gerust contact op met de sponsorcommissie. [email protected]

Patrick Luijkx 06 - 41 22 10 01

Patrick Bastiaan 06 - 55 86 89 07