7-9-2023

ABN AMRO Cup: Kom kijken of wordt ballenkind

De vijftiende editie van het ABN AMRO Hockey Weekend staat voor de deur. Op dinsdag wordt afgeslagen voor het voorbereidingstoernooi van de Tulp Hoofdklasse. Bij de heren doen alle Hoofdklassers mee, bij de dames ontbreken Den Bosch en HDM.
Net als in voorgaande jaren worden de voorrondes op verschillende clubs in het land gespeeld. Op vrijdag wordt een deel van de damesduels, waaronder beide halve finales, op Victoria worden gespeeld. Alle herenduels worden die dag op hockeyclub Rotterdam gespeeld. Op die locatie zijn zondag ook de finalerondes.

Ballenkinderen gezocht!

We zoeken voor vrijdag 15 en zondag 17 september ballenkinderen,want dan is er het ABN AMRO hoofdklasse weekend! Op die dagen komen alle hoofdklasse teams van heel Nederland naar Rotterdam. Zowel als op Victoria als op HCR.

Meer informatie op hockey.nl.

Vrijdag 15 september
14:00 Dames wedstrijden (HCR)
16:00 Dames wedstrijden (HCR)
18:00 Dames wedstrijden (HV Victoria)
18:00 Heren wedstrijden (HCR)
20:00 Dames wedstrijden (HV Victoria)
20:00 Heren wedstrijden (HCR)

Zondag 17 september
10:00 Dames wedstrijden (HCR)
12:00 Heren wedstrijden (HCR)
14:30 Dames wedstrijden (HCR)
17:00 Heren wedstrijden (HCR)

Hoe gaaf is dat?!
Dit is een mooie kans om alle spelers en speelsters te ontmoeten en waar kan dat beter dan op het veld van Victoria of HCR als ballenkind!

Ben jij een enthousiast hockeyer en wil je graag helpen? Geef je dan op zo snel.

Opgeven via HV Victoria
Mail je naam, team, op welke dag en tijdstip je beschikbaar bent naar: [email protected]

Opgeven via HCR