De Vic-app - altijd bij

Met de Vic-app ben je altijd op de hoogte van het laatste clubnieuws, heb je alle informatie over je favoriete teams gemakkelijk bij de hand, kun je je makkelijk aanmelden voor trainingen en wedstrijden, vind je contactgegevens van andere leden. Bovendien heb je via de app direct toegang tot Hockeyfood (de Netflix voor hockeyend Nederland), vol met technische en tactische video's, en handige oefeningen en tips.
Voor managers is de app ideaal het regelen van oefenwedstrijden, toernooien, en het afronden van wedstrijdformulieren.
Ook vind je er voordelige sponsorvouchers.

Download de Victoria-app nu

De app is gratis. Je kunt 'm vinden in de App Store en bij Google Play. Het enige dat je nodig hebt is je lidnummer (vind je op de contributienota) en een wachtwoord (kun je opvragen bij login).