2-4-2024

ELEVEN Movement

HV Victoria X ELEVEN Movement (F.K.A. Física Fysiotherapie)

Graag vertellen we jullie meer over onze samenwerking met ELEVEN Movement, de fysiotherapie praktijk van onze club. Graag zetten we ons samen met ELEVEN in voor uw gezondheid, prestatie en welzijn. De langdurige samenwerking tussen ELEVEN Movement en Victoria geeft iedereen op de club de mogelijkheid om zich te richten op belastinginformatie, effectieve blessure behandeling en preventieve zorg. Essentieel voor elke atleet die zijn of haar spel naar nieuwe hoogten wil tillen.

De fysiotherapeuten van ELEVEN werken samen met de coaches van Victoria om blessures te voorkomen en effectief te behandelen. We zijn verheugd om aan te kondigen dat we dit jaar onze samenwerking uitbreiden naar de jongste jeugd van Victoria. Binnen de jongste jeugd zal ELEVEN zich concentreren op het bevorderen van gezonde bewegingspatronen en blessurepreventie vanaf een jonge leeftijd.

Inloopspreekuur
Als onderdeel van onze samenwerking voor uw welzijn, biedt ELEVEN een inloopspreekuur op dinsdag van 17:00 tot 18:30 uur, waar spelers en staf van Victoria terecht kunnen voor deskundig advies, screening en behandeling.

Waarom is Física van naam veranderd?
ELEVEN vertelt: Graag delen we met jullie ons verhaal over de rebranding naar ELEVEN Movement. Onze rebranding symboliseert onze evolutie en groei als praktijk, terwijl we onze kernwaarden; Quality, Limitless, Empowerment en Fun behouden. Zoals je op onze gloednieuwe website kan zien, kijkt ELEVEN verder dan alleen blessures behandelen. We zorgen samen met de club voor een duurzame oplossing zodat iedereen het plezier in het mooie spelletje hockey behoudt!
We zijn verheugd om onze vernieuwde identiteit te delen en zijn iedereen op Victoria dankbaar dat we op deze manier ons partnerschap met Victoria kunnen versterken. Gezamenlijk streven we naar succes, zowel op als buiten het veld.

Ontdek hoe ELEVEN Movement en Victoria samenwerken om Victorianen te ondersteunen en te inspireren. Kom langs tijdens ons inloopspreekuur op dinsdag of neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over onze diensten en hoe we u kunnen helpen uw sportieve doelen te bereiken.

Contact:
www.elevenmovement.nl
06 39 11 55 29 (ook bereikbaar via WhatsApp)