Kopen voor je club

Van elke online aankoop sparen we tot 8% van het aankoopbedrag voor onze club. Het werkt heel erg makkelijk en kost ons geen geld, geen tijd en geen moeite. Slechts één muisklik extra.

Tikt lekker aan

Een nieuwe laptop via Coolblue levert de club ongeveer 30 euro op. Een weekendje weg via Booking.com 25 euro en een complete vakantie via TUI makkelijk meer dan 100 euro! Alle bedragen helpen natuurlijk net zo goed. Een bosje bloemen, gereedschap en kado’s voor alle verjaardagen koop je natuurlijk ook online.
In totaal zijn er ongeveer 50 verschillende webwinkels: Coolblue, Bijenkorf, Booking, TUI, HEMA, Blokker, Gall & Gall, Jumbo, Kleertjes.com, Praxis, Greetz en nog veel meer.

Zo werkt het

1. Klik voor elke aankoop eerst naar onze eigen speciale clubpagina
  2. Shop zoals je bent gewend
  3. Spaar tot 8% van elke online aankoop

Bekijk onze clubpagina op Kopen voor je Club via https://kopenvoorjeclub.nl/hvvictoria

Goed om te weten

Neem alvast een kijkje op de clubpagina en bekijk het aanbod van webwinkels. Je ziet er ook allerlei handige tips. Dit zijn de belangrijkste:

• Bewaar de link naar de clubpagina op je buroblad, als favoriet of bookmark
  • Installeer Kopen voor je Club Assistent voor in je browser
  • Meld je aan voor de Weekly Update: elke week een herinnering én inspiratie

De opbrengst wordt live bijgewerkt op de clubpagina. Zo kun je je eigen aankoop mét opbrengst terugzien.