Word een trotse sponsor van HV Victoria!

Victoria is afhankelijk van de inzet van vrijwilligers, subsidie vanuit de gemeente en van sponsoring door particulieren en bedrijven. We kunnen uw steun en betrokkenheid goed gebruiken.

Soorten sponsoring

Bij sponsoring kunt u denken aan:

• Bordsponsoring

(vanaf 600 euro per jaar + 1 jaar lid Victoria Business Club + vermelding in nieuwsuitingen)

• Teamsponsoring

Sponsor teamkleding of materialen. Een overzicht van de mogelijkheden vindt u in deze folder.

• Victoria Business Club

Met de Victoria Business Club brengen we een interessante groep sponsors bij elkaar die zo hun relatienetwerk en naamsbekendheid kunnen vergroten, maatschappelijke betrokkenheid tonen en de hockeyclub financieel ondersteunen.

• Sponsoring op maat

Mocht u op een andere manier willen bijdragen, dan kan dat natuurlijk. Neem gerust contact met ons op - dan kijken we samen wat we kunnen realiseren.

Contact

Weten wat voor u de beste mogelijkheden zijn? Mail of bel Patrick Luijkx 06 - 41 22 10 01.

Onze hoofdsponsors

The Indian MaharadjaQuookerABN AMROSalarisjobs