23-12-2022

Kom helpen isoleren in het nieuwe jaar

Ook Victoria wil zijn energiekosten omlaag brengen en verduurzamen. Daarvoor moeten we het clubhuis isoleren. Kom je ook meehelpen? We starten in de eerste week van het nieuwe jaar. Alle hulp is welkom!

Victoria heeft een ambitieus plan om haar energiegebruik met de helft te reduceren. Dat gaat over onder andere over zonnepanelen, warmtepompen, slim gebouwbeheer en isoleren. Vind je het leuk om daar een actieve bijdrage aan te leveren, meld je dan aan.

In de eerste week van januari ( 2 – 6 januari) gaan we aan de slag met het isoleren van het clubhuis en daarvoor zoeken we hulp. Wij zorgen voor materialen, gereedschap, oliebollen en gezellige klusmuziek. Als je een of meerdere dagen tijd hebt in de eerste week van januari, zouden we het heel fijn vinden als je ons komt helpen. Want vele handen maken licht werk.

Je kan je aanmelden bij [email protected]

Fijne feestdagen.

Energie commissie Victoria