18-6-2023

Tweede prijs voor MO12-1 op officieus NK toernooi Schaerwijde

Zaterdag speelde MO12-1 het officieuze NK toernooi op Schaerweijde. Na 2 gewonnen wedstrijden en 1 verloren pot gingen ze als 2e van de poule door naar de halve finale. Door SCHC te verslaan behaalden de meiden de finale. Helaas was Fletiomare een maatje te groot en verloren ze de wedstrijd met 3-0. Maar wat hebben we een strijdlust gezien! Gefeliciteerd met deze welverdiende 2e prijs!! En tot slot werd Lara van Dijk benoemd tot speelster van het toernooi. Wat een mooie afsluiting van een mooie en gezellige hockey dag!

Eerder werd het team al kampioen. Na een 2-1 winst van MO12-1 op Crayenhout zou de uitslag van de wedstrijd Leo-HCR bepalend zijn voor het kampioenschap. En het werd meer dan spannend. Mega spannend want HCR won met 9-0 van Leo waardoor er een exact gelijk doelsaldo was: 63 voor en 7 tegen. Dankzij het onderling resultaat HCR-Victoria 0-2 werd Victoria toch KAMPIOEN!!!!!!!
🥇🥇🥇👏🏽👏🏽👏🏽