21-6-2023

JO18-1 kan zaterdag landskampioen worden

JO18-1 kan dit weekend landskampioen worden. Zaterdag speelt het team van Frederic Coppelmans en Willem Biezemans de finale van het NK tegen Schaerwijde JO18-1. De wedstrijd wordt gehouden op Hockeyclub Rotterdam en start om 16:15 uur. Kom allemaal aanmoedigen!

Het belooft een spannende wedstrijd te worden want Schaerwijde is een pittige tegenstander. Maar de jongens hebben zeker kans om de wedstrijd te winnen. Daarbij kunnen ze alle support goed gebruiken. Dus trek je mooiste gele outfit aan, pak je trommel of je toeter en kom naar HCR. Gezamenlijk juichen we de boys naar de overwinning!

Let op: Alle aanmoediging is uiteraard welkom maar dat geldt NIET voor vuurwerk. De KNHB heeft aangegeven heel streng op te zullen treden. Dus breng de hopelijke winst van Victoria niet in gevaar en laat vuurwerk thuis!