7-7-2023

Bestuurswisselingen en Lid van Verdienste

Op woensdagavond 5 juli 2023 was onze algemene ledenvergadering. Het bestuur is gewisseld voor komend seizoen. Het bestuur is te zien op foto 1. V.l.n.r: Erik van Swaaij (jongste jeugd), Stephan Sluijters (voorzitter), Anouk van Rooyen (ex-vicevoorzitter), Desirée Leemreis (ex-secretaris), Hannah Siersema (senioren), Christine Beij (secretaris), Peter Dom (penningmeester). Zittend: Martine Willemse (vicevoorzitter), Jet Dekker (jeugd) en Willem Gerbers (topsenioren). John Roskott (topjeugd) kon er helaas niet bij zijn.

Onze secretaris Desirée Leemreis trad af en werd opgevolgd door Christine Beij. Desirée zullen we gelukkig nog wel langs de lijn zien bij de wedstrijden van haar drie hockeyende kinderen. Vanwege haar actieve rol als ambassadeur van sportiviteit & respect is ze vanuit het Sportbedrijf "omarmd" met de aanvoerdersband (foto 3). Ook Anouk van Rooyen trad af als vicevoorzitter en zij werd opgevolgd door Martine Willemse. Anouk blijft actief binnen de communicatiecommissie met social media en de nieuwsbrief en is iedere zondag op het veld te zien in D30-4.

Joke Berkelbach is benoemd tot lid van verdienste (foto 2). Joke is sinds 1993 lid bij HV Victoria, hockeyt zelf in D30-5 en is al jaren de drijvende kracht achter onze ledenadministratie en het opvolgen van de debiteuren. Al onze leden hebben vast wel eens met haar gemaild. Joke, ontzettend bedankt voor al je inspanningen voor deze vereniging. De titel heb je dik verdiend!