16-8-2023

Jeugd: Lockers, keeperspullen en trainingstas

Beste Jeugdteams,

Het nieuwe seizoen gaat van start. Voor alle jeugdteams is er een keeperstas met locker en code beschikbaar. In die locker zit ook de trainingstas voor het team (30 ballen, 7/8 hesjes en 16 pionnen)
Bekende vaste keepers hebben hun spullen en locker al. Zijn er vragen neem contact met ons op.
Nieuwe vaste keepers en teams met een wissel keeper hebben nog geen spullen. Voor iedereen is er tas samengesteld en een locker met code beschikbaar. Locker en code kunnen alleen verkregen worden na het betalen van borg. Dit moet gepind worden op de club en tikkies en geld overmaken kan helaas niet!

Zaterdag 19 en zondag 20 augustus zijn wij van 11.00-12.00 op de club. Er kan gepind worden en de locker met code kan dan opgehaald worden. Zonder borg geen spullen en kan er niet getraind worden of een wedstrijd worden gespeeld. Zorg dat er iemand van het team langskomt.

Met vriendelijke groet,
De materialen commissie