18-9-2023

Jongste Jeugd en Jeugd-trainers, heel veel dank!

Beste jeugdtrainers van de (jongste) jeugd,

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie inzet en enthousiasme. Jullie trainen en begeleiden met veel passie en geduld de (jongste) jeugdleden. Jullie laten elke week weer zien dat jullie echte toppers zijn!
Om jullie te waarderen en te belonen, zijn wij op zoek gegaan naar een speciaal cadeau voor jullie. Dankzij onze sponsor Winford College, hebben wij een mooie jas kunnen bestellen. Deze jas is niet alleen warm en comfortabel, maar ook voorzien van het logo van onze club en Winford College. Zo kunnen jullie met trots laten zien dat jullie bij ons horen!

Winford College is een particuliere school die onderwijs op maat biedt voor leerlingen van groep 7 tot en met 6 vwo. Winford College heeft een vestiging in Rotterdam, waar zij een breed aanbod van vakken en niveaus hebben. Winford College staat bekend om hun persoonlijke aandacht, kleine klassen en uitstekende resultaten. Als je meer wilt weten over Winford College, kun je hun website bezoeken of contact opnemen met hun studieadviseur.

Wij hopen dat jullie blij zijn met deze jas en dat jullie hem met plezier zullen dragen. Wij zijn erg blij met jullie als trainers en hopen dat jullie nog lang bij ons blijven.

Jullie zijn een belangrijk onderdeel van onze club!

Nogmaals bedankt en tot snel op de velden!