27-9-2023

Wij zoeken jou! Penningmeester gezocht

Penningmeester

Binnen ons bestuur van HV "Victoria", bestaande uit 8 anderen, komt vanaf volgend seizoen de functie penningmeester vrij. Lijkt jou dit wat? Lees dan snel verder.

Als penningmeester:

• Ben je verantwoordelijk voor de financiĆ«n van de vereniging. Alles wat met geld te maken heeft, gaat langs de penningmeester. Je stelt in samenspraak met de andere bestuursleden de begroting op en zorgt voor de financiĆ«le stukken zoals het jaarverslag, die tijdens de ALV worden gepresenteerd;
  • Heb je de taak om erop na te zien en actief bij te dragen dat de vereniging financieel gezond blijft;
  • Ben je, naast het hockeybestuur, ook onderdeel van het dagelijks bestuur. Samen met de voorzitter, de vicevoorzitter en penningmeester geef je leiding aan één van de oudste en grootste (en leukste!) hockeyverenigingen van Nederland.
  • Daarnaast ben je samen met de voorzitter betrokken bij de sponsoring en vertegenwoordig je HV "Victoria" als lid van Sportvereniging Victoria.

Welke vrijwilliger zoeken wij?

• Je draagt HV "Victoria" een warm hart toe en hebt affiniteit met de hockeysport.
  • Je bent enthousiast, hebt draagvlak binnen onze vereniging en bent benaderbaar. Ook heb je plezier in beleid maken en uitvoeren en vind je het leuk om te schakelen tussen verschillende facetten van de club.
  • Tijdsbeslag is tussen de 6 en 8 uur per week.

Interesse?

Wil jij op deze manier aan onze mooie club bijdragen en zie jij jezelf dit al helemaal doen?
Stuur dan voor 15 oktober een bericht met korte motivatie naar Peter Dom - [email protected] en wie weet tot binnenkort.