17-10-2023

Gezocht: Financiele administratieve ondersteuning

Wij zoekenFinancieel administratieve ondersteuning

Binnen HV "Victoria" zijn we op zoek naar een vrijwilliger voor het uitvoeren van een aantal financieel administratieve werkzaamheden. De werkzaamheden zijn gericht op oa uitgaande facturen, subsidieaanvragen en vragen van de accountant. De financiële boekhouding van HV Victoria wordt uitgevoerd door een externe accountant.

Als financiële duizendpoot werk je nauw samen met de penningmeester en:

• vervul je een regiefunctie in de samenwerking met de accountant en daarmee ben je het centrale contactpersoon voor vragen over facturen en boekhouding vanuit de accountant.
• maak je subsidieaanvragen en diverse financiële/cijfermatige analyses (ledenaantallen, inkomstenbegroting etc.).
• ben je onderdeel van het financiële hart van de hockeyvereniging en die hoedanigheid werk je samen met bestuursleden en commissies zoals de ledenadministratie en de sponsorcommissie.

Welke vrijwilliger zoeken wij?

• Je hebt affiniteit met de hockeysport, je draagt "HV Victoria" een warm hart toe en hebt ervaring met financiën.
• Je bent enthousiast, pragmatisch en weet zaken gedaan te krijgen.
• Tijdsbeslag is gemiddeld 2 uur per week.

INTERESSE?

Wil jij op deze manier aan onze mooie club bijdragen en zie jij jezelf dit al helemaal doen? Stuur dan voor 31 oktober een bericht met korte motivatie via een email naar Peter Dompenningmeester@hvvictoria.nl en wie weet: tot binnenkort!