15-2-2024

Vacature Bestuurslid Senioren

Binnen het bestuur van HV Victoria, bestaande uit 8 anderen, komt vanaf de zomer de functie 'bestuurslid senioren' vrij. Lijkt jou dit wat? Lees dan snel verder.

Als bestuurslid Senioren:
  • Ben je verantwoordelijk voor alle seniorenteams binnen onze vereniging. Dit is een diverse groep met de studenten, (jong) volwassenen en veteranen, met uitzondering van onze topteams. Samen met de seniorencommissie ben je het eerste aanspreekpunt voor deze teams en zorg je ervoor dat het goed voor hen geregeld is.
  • Ben je nauw betrokken met de andere hockey-lijnen. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat de overgang van de jeugdteams naar de jong-senioren makkelijk verloopt.
Hierbij houd je je met de volgende taken bezig:
  • Teamindelingen voor ongeveer 50 teams en inschrijvingen bij de hockeybond
  • Het maken van het trainingsschema
  • Informatievoorziening via mail en app aan de aanvoerders
  • Organiseren van activiteiten en evenementen voor deze teams
Welke vrijwilliger zoeken wij?
  • Je draagt HV Victoria een warm hart toe en hebt affiniteit met de hockeysport.
  • Je bent enthousiast, hebt draagvlak binnen onze vereniging en bent benaderbaar.
  • Tijdsbeslag is rond de 6 uur per week. In de zomer heb je het iets drukker dan in de winter.
Interesse?
Ben jij degene die wij zoeken die de rol als bestuurslid-senioren wil worden? Stuur dan een bericht naar Martine Willemse via [email protected] met een korte motivatie en wie weet tot binnenkort!