Vrijwilliger bij Victoria

Onze vereniging kan niet zonder de inzet van vrijwilligers. Of het nu gaat om de wedstrijdtafel, begeleiding van een team, helpen bij evenementen of de organisatie - elke hulp en inzet is welkom. Je bepaalt zelf wat je doet en hoeveel tijd je wilt investeren. Je kan natuurlijk ook met iemand anders een van de taken op je nemen.

Met een leuke, plezierige begeleiding van mede-vrijwilligers heb je zo je draai gevonden. Bovendien leer je de club - en wij jou - beter kennen.

Meer informatie? Mail of bel met Stephan Sluijters 06 - 51 08 02 47. Direct opgeven kan natuurlijk ook. Gebruik dan het inschrijfformulier.

Scheidsrechters Commissie

Coördinator Scheidsrechters Team Indelingen Breedte Jeugd

Een liefhebber van Sudoku, hou je van puzzelen en heb je gevoel voor schema's? We zoeken vrijwilligers die ons hierbij gaan helpen.

Coördinator E-learning Clubscheidsrechters cursus

Kom jij ons helpen om onze jeugd te begeleiden met de E-learning Clubscheidsrechters cursus? Je ondersteunt bij het aanmelden van de jeugd en het volgen en begeleiden van de e-learning. Wanneer je een een clubscheidsrechterskaart hebt is dat een pre.