Trimhockey bij Victoria

Trimhockey is een gezellige, informele hockeytraining voor dames en heren - elke woensdagavond van 20.30 uur tot 22.00 uur. Op deze gemengde trainingen komen bijvoorbeeld ouders van jeugdleden, studenten die nog nooit gehockeyd hebben maar graag in een elftal willen gaan spelen, beginners, hockeyers die de stick weer willen oppakken, en ervaren, gevorderde spelers die niet in competitieverband willen spelen.

Trimhockey heeft een recreatief karakter. De training bestaat uit speltechniek, wedstrijdoefeningen en een wedstrijdje om af te sluiten. Zo werk je ook meteen aan je conditie.

Als je geen hockeystick (meer) hebt kun je deze lenen bij onze trainer. Zorg zelf voor kunstgras- of sportschoenen en scheenbeschermers. Je kunt hier prima voor bij Daka Rotterdam Noord terecht. Een bitje (tandenbeschermer) is aanbevolen.

Meer weten of een keertje meedoen? Mail Annemieke de Vries.
Direct aanmelden mag natuurlijk ook. Vul dan dit formulier in.